Mucizevi Yöntem

Spread the love

Selam
Arkadaşlar bugün benimde denediğim bir zayıflama formülünü anlatacağım.Günümüzde bir çoğumuzun ortak sorunu olan fazla kilolardan şikayet ediyoruz hepimiz. İnternetten bir sürü ürün sipariş ediyorsunuz. Sonuç gene hüsran.Bundan çok sıkıldınız değil mi ? Her ürün size ne vaad ediyor yiyerek zayıflamak ister misiniz yok efendim diyet yapmanıza gerek yok.Bunların hepsi yalan dolan vücuttan su atılmasını sağlıyo ve sizde tartıya cıktığınızda aaa ne kadar zayıflamışım diyorsunuz.Şimdi ben size ne vaad ediyorum bunu merak ediyorsunuz değil mi ?
Biliyorsunuz ki ben Antalya’da okuyorum. Buraya geldim ve bir abiyle tanıştım. Kendisi Türkiye’de sayılarının cok az olduğu biyoterapist bazı tekniklerle bir çok hastalığın etkilerini geçiriyor.Fakat hastalığını yenemeyeceğine inan kişileri kabul etmiyor.Kendi seçtiği hastaları var.Başlarda teknikleri garip geliyordu bana ama migrenim için birkaç kere rica ettim ve çok işe yarıyor tık diye baş ağrım geçti.Bende kilo konusunda abi ne yapabiliriz diye sordum.Kendi geliştirdiği doğal bir yol varmış ve yan dükkandaki abin uyguladı ve 120 kilodan 90 kilolara inmiş.Bende denedim ve yeme içmeyi kesmedim buna rağmen rağmen (pizza,tost falan çok yerim bu arada ekmek deseniz zaten ekmeksiz karnım doymaz) 3 kilo verdim 2-3 haftanın sonunda.
Şimdi arkadaşlar gelelim bu yönteme yöntem çok basit 2 tane malzememiz var.Kivi ve alıç sirkesi alıyorsunuz.(Baharatçılarda vardı galiba alıç sirkesi)Arkadaşlar nasıl yapacağınızı anlatayım dilerseniz.Şimdi kapatabileceğiniz ufak bir kap alın elinize ve içine alıç sirkesi koyun ve bir kiviyi soyun ve yarısını atın içine orada beklesin bunu sabah ve akşam yapıcaksınız. Sabah yiyorsunuz yarı kiviyi içine bir yarım kivi daha atıyosunuz bunuda akşam yiyorsunuz her yediğinizde yerine atıyorsunuz kivi bu kadar basit.Vücudunuzda sadece yağ yakımına yardımcı oluyor bu yöntem.Birde ekmeği kestiğinizde sonuçları düşünün.Ekmeği kesemiyorsanızda akşam 7-8 den itibaren yemek yemeyin emin olun çok faydasını görecekseniz.Çok basit 2 dakikanızı bile almaz.Ama uyarayım tadı biraz kötü onada yapıcak bir şey yok.2-3 hafta deneyin görün.Bana sorularınız için ulaşabilirsiniz.İletişimde e postam var.Yada yorumları kontrol ediyorum yorum yazabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir